long time no see

Heej!
det va länge sedan! Men nu ska jag berätta lite om mín söndag i Falkenberg! Först körde mamma,jag,milla och Calle till ullared. Där det blev mycket shopping. hittade mycket som jag behövde men inte nog med det så blev jag och mamma filmade av ett tv gäng. Lite pinsamt för jag och mamma hade inte titta vad vi hade på oss, och självklart hade han så han bara: Ni matchar varandra. Jag och mamma bara ja haha men det har vi inte tänkt på. Men inte nog med det fick vi ju en liten glimt av Rose-marie tror jag att hon heter. Det var lite roligt. Sen när vi var färdiga bar det av till Falkenberg city. Där vi skuller se en mor till salu med steffan och krister! 
Det blev en hel del skratt och trams! Dessutom fick man ju en snygg kille snett bakom en. 

Dessutom fick jag ett sms från josse där hon har nästan likadan tand som jag har. hehe det var bara en tids fråga innan hon insåg att det var en trend. hah Krya på dig snäckan jag tänker på dig!


Darins nya låt lovekiller

This blood is on your hands
Now no one can save my heart
And the scar you left can't be repaired
The knife is in your hands
Is that a smile on your face
It's so clear to me

oxox/ erika

long time no see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0