Each day I die in a million ways

Heeeej bloggen!
jag vet jag är usel på att skriva vad som händer och sånt men i alla fall så spelade jag i åhus förra veckan och det gick bra vi kom till kvarten i A. fast vi hade mer att ge men allt kan ju inte bli som man vill ibland. Igår stack jag och josse till lund för att kolla på eclipse! Först tog vi tåget in där vi träffade Erik. Så vi snackade lite med honom och det vissade sig att han skulle se samma film som oss, hehe. vilket samman träffande säger jag bara. sedan gick jag och josse till italia där vi åt en pizza för 100:- dyrt för det såg ut som en sketen macka. Där fick man inte mycket för pengarna. hahah. Men vi blev deffenitivt inte besvikna på eclipse! den var bra och jag kan bara säga att man blir ju fan kär i Taylor Laurent!

Sen efter film drog vi hem till josse och kollade lite på MTV där jackass blev programet vi somnade till hehe.
jag höll på glömma josse gav mig min födelsedags present igår och dom var helt perfekta!
Jag älskar dig och detta måste vi gör om!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0